Nowa generacja siedzisk ERGO: przemyślane na każdym etapie projektowania, z wieloma innowacyjnymi rozwiązaniami.
Oryginalne siedzenie cierpi z powodu niekorzystnej formy, która powoduje nadmierne obciążenie kości ogonowej, a kąt siedzenia prowadzi wielu bikerów do przyjęcia złej pozycji miednicy.
Aby temu przeciwdziałać, stosujemy rdzeń z pianki o zupełnie nowych konturach i unikatowym materiale, opracowanym z wielką starannością i bez większych kosztów.
Fakty:
Wyraźnie ukształtowana (wklęsła) część wypoczynkowa.
Zwolnienie nacisku na kość ogonową i zoptymalizowany rozkład ciężaru na całe siedzenie.
Ulepszone kontury poduszki dla lepszego trzymania do przodu.
Progresywna dwuwarstwowa konstrukcja z miękką górną warstwą i sztywnym rdzeniem dla równomiernego rozkładu sił.
Bezkompromisowa trwałość do użytku na duże odległości.
Antypoślizgowy materiał antyperspiracyjny w połączeniu z zamszowymi szwami Alcantara.
Mocna miska siedziska RoburC własnej konstrukcji.
Klasyczne wycięte szwy.
Szwy klejone i zgrzewane na nowoczesnych spawarkach gorącym powietrzem PFAFF dla 100% nieprzepuszczalności.
Projekt: Nicolas Petit (Paryż).
Wyprodukowane w Niemczech.
Indywidualnie regulowane wysokości!
Oprócz standardowej wysokości siedziska (zwykłej) oferujemy również niższą (niską) wersję, która zakotwicza bikera
mocno na siedzeniu, dając poczucie prawdziwego siedzenia w motocyklu.
Czysty relaks!
Ergonomiczna konstrukcja precyzyjnie dopasowana do pozycji jazdy. Jako jeździec pozwala to także na długotrwałą przyjemność z jazdy. Byliśmy również w stanie trwale poprawić wsparcie (zwłaszcza podczas hamowania), co prowadzi do znacznie bardziej relaksującej przyjemności z jazdy. Postępujący rdzeń z pianki i odciążenie kości ogonowej wyciszają wszelkie dolegliwości.
Zobacz także