Stara szkoła. Ręcznie wykonany przedni błotnik z doskonałym doświadczeniem na „angielskim kole”, wykonany z aluminium, z drobnymi, obwodowymi obrzeżami i jednostronnymi wypustkami na końcach. Oprócz klasycznego wyglądu, wytłoczenie i wywinięcie zapewniają również zwiększoną stabilność przy niskiej wadze. Solidna grubość 2 mm załatwi resztę. Długość łuku mierzy 530 mm, a szerokość 140 mm, dzięki czemu błotnik przyciąga uwagę z przodu. Dla lepszej harmonizacji zalecamy montaż przedniego błotnika zgodnie z dopasowanym tylnym błotnikiem (nr art. 18710-00x).
Charakterystyczny uchwyt przedniego błotnika wykonany jest z wytrzymałej, wysokiej jakości, malowanej proszkowo na czarno, rurki stalowej o średnicy 16 mm. Jest bezpiecznie przykręcony wraz z błotnikiem do czterech standardowych punktów mocowania.
Przedni błotnik i błotnik są wyprofilowane tak, aby idealnie pasowały do fabrycznych opon.
Fakty / Funkcja:
Charakterystyczny przedni błotnik oldschoolowy wykonany z wysokiej jakości aluminium
Ręcznie robione, z okrągłym wywinięciem i wytłoczeniem na końcach
Lekki, ale wytrzymały
Błotnik przystosowany do standardowych opon
4-punktowe mocowanie z precyzyjnej okrągłej stali
Mocowany do standardowych punktów montażowych
W zestawie wszystko, co potrzebne do instalacji
Dane techniczne:
Błotnik
Materiał: wysokiej jakości aluminium, precyzyjnie formowane ręcznie, obrabiane maszynowo
Wymiary: długość łuku 530 mm, szerokość 140 mm, grubość elementu 2 mm
Montowanie
Materiał: precyzyjna rura stalowa o średnicy 16 mm, precyzyjnie uformowana i wyposażona w przykręcane końce, malowana proszkowo na czarno
Cechy szczególne:
Funkcjonalny i zintegrowany
Małe serie. Zrobiony ręcznie
5 lat gwarancji
Wyprodukowane w Niemczech
Zobacz także